Click!!! click!!!

Sunday, January 16, 2011

Untuk si kecil AUFA yang bulat :)

AUFA NAURAH yang bulat n tembam. Ni gambar masa sebulan. Berat 4.3kg :)



Hari ini, entri makanan untuk anak-anak. Raudhah kalau ada apa2 makanan yang menarik, mesti dia nak offer kat adik dia. heheh. tapi cian adik Aufa belum ada gigi. haha. kalau ada gigi dengan Raudhah sekali dia makan. hikhik. Aufa Naurah baru sebulan lebih. nak masuk 2bulan. so, dalam umur yang comel kecil tu, Aufa hanya layak mendapat SUSU IBU sahaja ye.. sedapnya makanan Aufa..banyak khasiat..muda dihadam..dan juga merupakan susu yang terbaik di dunia! itulah susu ibu untuk aufa naurah :)

Buat masa ni, aufa menyusu direct je. Nanti ummi start kerja, aufa minum dari botol je yang fresh..ummi pam banyak2 untuk aufa nanti :)

mari kita tengok hasil projek ummi dalam masa seminggu lebih. walaupun tak sebanyak n sehebat orang lain, tapi ummi syukur dengan apa yang diberikan :)





Ini lah hasil tenusu yang berjaya disejukbekukan dalam DF. Hasil perahan bermula 7/1 sampai 15/1..kena berusaha dengan gigih lagi ni sebelum mula kerja. Semoga hasrat ummi berjaya ye Aufa..


2 comments:

  1. banyaknye rezki aufa.alhamdulillah..

    saya suka nama aufa..kalu ada anak lg,mmg nak letak aufa sbb yang pertama tu aulia.hehe

    ReplyDelete
  2. ash :kebetulan ek sebab nama anak sulung saya AUNI...sebab tu kalau boleh saya nak letak AU gak...masa carik2 nama ternampak nama aulia...hampir2 gak nak letak tu...hihihi

    ReplyDelete