Click!!! click!!!

Wednesday, July 6, 2011

my little helper... :)

"ummi nak sidai baju?".. sidai yang dia faham adalah masukkan baju dalam mesin... kalau disuruh mesti dia masukkan semua baju2 dalam mesin basuh...senang dan ringan sikit kerja ummi..hihi..harap2 sampai besar la si kakak odah ni rajin tolong ummi ye...


lagi satu, rajin tolong bawa baju2 yang telah dilipat bapaknya untuk disimpan di almari ataupun rak baju...tapi...rosaklah lipatan2 tu...hihihi...

thanks raudhah..jadi anak rajin ye...hihi

~Ummi Auni&Aufa~

11 comments:

  1. rajinnya odah!!!
    sara rajin jugak...
    tolong 'mengemas rumah'... :)

    ReplyDelete
  2. hihihiii sebijik macam Kira..masa nk angkat kain yg dh kering kat ampaian tu, dialah yg plg excited

    itulah bagusnye anak perempuan ni kan mizah? :-)

    ReplyDelete
  3. kak mazz: auni raudhah tu pun tersangat rajin 'mengemas' rumah...macam semak dia buat :p adiknya pun nampak gaya lagi rajin sangat2 'kemas' rumah..pening2..hihi

    wina : tu la untungnya anak sulung dapat girl....rajin..ada helper la kita kan...hehehehehe

    ReplyDelete
  4. hehe.da leh jadi pembantu ummi kan.masalahnye kan mizah,double lah keje kita dibuatnya.kekeke...

    tapi bagus..didik awal2..

    ReplyDelete
  5. ashra: kalau tolong masukkan baju dalam mesin basuh memang semua dia masukkan..haha...kalau ajak tolong kat dapur, memang tongkang pecah dapur tu la...huhu

    ReplyDelete
  6. mamasyaza: mood tgh baik, rajin la dia...kalau x, jgn harap la...hehe

    ReplyDelete
  7. rajinnye kak long...hihi
    harap2 myra pon rajin macam raudhah..anak pompuan la harapan maknye nak menolong buat keje rumah kan...heheh

    ReplyDelete
  8. Rajinnya anak dara nih ☺☺☺

    ReplyDelete
  9. aih....boleh buat menantu ni :))

    ReplyDelete
  10. salam perkenalan...
    rajinnyer..anak sapela nie..bleh buat menantu..hik..hik

    ReplyDelete