Click!!! click!!!

Monday, January 30, 2012

Ajar anak menabung..


video

Video senget je kan...guna handphone bukan android...hahaha! Sekarang si aufa kalau jumpa coin, dia akan cari tabung..nak masukkan dalam tu.. Harap2 sampai besar la rajin nak buat macam tu ye dik.... Tapi masih perlu dipantau, takut gak dia nak masukkan mulut... sebab dalam video ni pun dia nak gigit itu coin tau..haha.. Tapi kalau dia nak gigit coin tu , mesti dia pandang,jeling, sengih2  semacam...hehehe
Eh...si aufa ni memang sangat pantang nampak duit kertas, lagi-lagi duit rm10...heheh..mata duitan ke? Eh, aufa dah pandai berjalan di usia 1tahun 1bulan 2minggu...Lebih kurang sama macam kakak auni... alhamdulillah...

Esok, 31st January, hari terakhir bergelar working mom...hihi...


~Ummi Auni&Aufa~

4 comments:

  1. bagusnya....sikit2 lama2 jadi bukit kan..

    ReplyDelete
  2. baru ajar adik atiqah jugak..suka die bile dpt masukkan duit dlm tabung...hehe

    yeayyy..adik aufa dah pandai jalan..bleh jln2 ngan atiqah pulak..hikss

    ReplyDelete
  3. kak ayu: insyaAllah jadi bukit...hihihiih

    kak arra: suke diorg kan...rajin je nak masukkan...nanti boleh jalan sama2 aufa ye si atiqah...hihi

    ReplyDelete
  4. wah aufa..
    pandai ye.

    nti duit da byk,smpn dlm bank pulak k? :-)
    hehe.aleesya ada tabung bunyi2.duk suka main bunyi2 je la..kenalah mamanya ulang duit sama.keke.

    ReplyDelete