Click!!! click!!!

Wednesday, May 4, 2011

Alhamdulillah..dah penuh.. :)

Syukur sangat2.. tak sangka saya boleh buat stok sebanyak tu..walaupun hasil memang tak meriah macam orang lain, tapi saya gembira sebab saya dapat buat stok macam orang lain! Dulu masa anak pertama (auni) saya hanya mampu tengok, tengok dan tengok hasil orang lain di blog masing2, tapi kali ni saya boleh tengok hasil saya sendiri! :)



Dalam botol tu hasil perahan bulan Januari, haruslah digunakan bulan ni sebab dah penuh.. pukul 4pagi mengemaskini Deep Freezer pula..hihi

Saya bukan nak menunjuk, tapi saya nak bagi semangat pada diri sendiri dan juga orang lain. Gagal sekali bukan bermakna kita gagal selamanya kan? Syukur ini rezeki Aufa..Saya juga antara ibu yang gagal dalam penyusuan susu ibu ketika anak pertama dulu- anak minum FM + BF di malam hari, tiada stok, breastpump bertugas hanya sekali sekala sahaja. Tapi itu dulu, saya tidak mahu mengulanginya lagi dan saya berharap penyusuan susu ibu pada anak kedua ni, dipermudahkan oleh Allah hendakNya...InsyaAllah dan Alhamdulillah..

~Ummi Auni&Aufa~

11 comments:

  1. wahhh banyak banyak..
    syukur dengan rezeki aufa.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, rezeki anak, kan ramizah...
    seronok tgk DF tu penuh.
    akak ni direct BF. tak rasa apa yg ramizah rasakan.... tahniah yer!

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah seronoknyaa tengok...
    rezki tengah melimpah ruah ni...;)

    ReplyDelete
  4. thanks semua...harap2 sentiasa dipermudahkan la...aminn

    ReplyDelete
  5. wahhh... seronok tgk kan. hehe... syukur. alhamdulillah. doa utk nik jugak ye. :D

    ReplyDelete
  6. wina: alhamdulillah..
    nik: semoga kita2 semua berjaya..nik dah Diploma..saya belum lagi..

    ReplyDelete
  7. meriah... meriah..
    selamat berjaya dlm BF journey k..
    super mom lah!

    ReplyDelete
  8. thanks kak ngah..BF journey memang best walaupun meletihkan..hihi

    ReplyDelete
  9. salam.. kak, nak tanya how much erk akk beli freezer tu yek??

    ReplyDelete