Click!!! click!!!

Friday, May 27, 2011

Pergi holiday....??

Minggu depan cuti sekolah ye? wah, seronoknya mak bapak yang akan bawa anak-anak pergi bercuti kan... bawalah saya sekali!. Saya anak kecil2 lagi, belum bersekolah yang sorang merangkak pun belum.hihi so tiadalah program untuk bercuti di kala musim cuti sekolah...huhu.


Tapi, saya teringin sangat nak bercuti..sungguh! Dah lama sangat kami bercuti.. Last sekali ketika saya pregnant anak pertama 7 bulan pada tahun 2009! Lama kan...itulah percutian pertama kami...honeymoon? Boleh la nak dikatakan honeymoon sambil bawa baby dalam perut kan...hihi...

Dapat juga godek2 gambar di friendster.com yang dah lama tak dikunjungi..hihi...Cameron Highlands 2009, aduh..ni pun teringin juga mau diterjah..ongkos sahaja enggak ada...huhu

Itulah yang sebetul2 bercuti..lain2, kalau ikut husband outstation dalam negara, duduk hotel juga tapi bukan bercuti pun walaupun hotel2 yang diduduki betul2 tepi pantai..confirm terperuk la sorang sebab dia pergi site dan saya duduk hotel sendiri dari pagi sampai petang

Tapi, bila terbaca thread kat Ratuhati.com, aduhh...saya teringin banget mau bercuti lah...mau tengok pantai..mau jalan2....haiii, nak kumpul duit la...nak pergi holiday hujung tahun ni.. lama lagi!!!

Teringin pergi mana???


TIARA BEACH RESORT,PORT DICKSON...


psst.... saya sudah mudah teracun..hihi, tengok orang lain nak pergi bercuti, saya pun mau donggg!!!
Juga, perlu dituliskan atau diceritakan di sini, supaya saya tidak lupa...takut terlupa saya yang saya teringin nak pergi situ...hahahah :p
~Ummi Auni&Aufa~

9 comments:

  1. nuyue pun dah lama x bercuti...
    kalau ikutkan tiap2 tahun kitaorang akan bercuti..tapi setakat dlm malaysia jerlah..tapi tahun ni nampak gayanyer cam xder pi mana-mana ..huuaawwww

    ReplyDelete
  2. nuyue: tengah mabuk2 memang malas nak berjalan kan...nanti dah 7bulan kot2 ada keinginan mau bercuti, bercutilah...sebelum bersalin..hihi

    ReplyDelete
  3. huwaaa..lama dah tak jenjalan..pastu,bila dah selamat bersalin..tunggu baby besar sikit baru bleh jln2..hukhuk..
    Tiara Beach Resort best kalau bawa anak2 kan..hihi

    ReplyDelete
  4. sha, tu la..sebab ternampak n baca thread tu..terus berkenan n angan2 dah..hihi...tunggu anak pandai jalan dulu ni..huhu

    ReplyDelete
  5. hehe.sweetnya gambo.
    samalah kita.lame x pegi bcuti tiga org.huhu.
    asyik jalan2 cuti dgn famili besar je ni.
    nak gak jalan2 privacy sketkan

    ReplyDelete
  6. ramizah... daku pon nak pegi bercoti gak tapi ongkos tarak. camno la... :P

    ReplyDelete
  7. ashra: nak privacy ala2 honeymoon gitu kan..hihi

    nik: mari2 kumpul duit...nanti boleh pi holiday...hihi

    ReplyDelete
  8. cuti sekolah kalau p bercuti sure bajet tinggi..uhukss fisa prefer pergi time biasa or during weekend je...hehehe murah skit...;)

    ***ermmm bila la dapat bercuti bertiga sahaja ni...

    ReplyDelete
  9. kak fisa anak dah besar, boleh tu senyap2 pi bercuti bertiga..hihih

    ReplyDelete