Click!!! click!!!

Thursday, May 19, 2011

Bapak balik!

Wah, pejam celik, pejam celik hampir 3minggu saya lalui hari-hari saya tanpa gaduh-gaduh si dia di sisi.. Bapak si auni&aufa lah tu. Dan esok(jumaat), dia akan balik, saya pula apply cuti mahu kemas rumah, lipat kain baju, pergi pasar, memasak untuk dia.


Gembira? Mestilah, sebab lepas ni 2 minggu dia tiada job di luar Malaysia. Adalah teman yang boleh menemankan saya juga anak-anak kan? Takut lah malam2 hanya kami bertiga sahaja, bukan takut hantu tapi takut orang-orang jahat.

Apa-apa pun, dalam hati tertanya..........
"Apalah yang dia akan beli untuk saya ye..hihi"

~Ummi Auni&Aufa~

6 comments:

  1. wah..seronoknya auni dan aufa..hihi
    lamanya jauh dgn hubby..mesti rindu sangat kan..
    enjoy masa2 ni ye dear :)

    ReplyDelete
  2. seronok kan... dah lama tak jumpa baru terasa 'kehilangan' kan. ekeke... :P

    ReplyDelete
  3. org kata sayaangkan isteri tinggal2kan...huhuhu..turn aju pulak menyusul bulan depan, windu kan????

    ReplyDelete
  4. yeay...mesti x sabar2 nak jumpe kan...hehe

    ReplyDelete
  5. selamat berhujung minggu dan bergembira ya..
    mesti auni aufa sgt2 rindu ayahnya..tapi maknye lagi lah rindu kan.kekeke..

    ReplyDelete
  6. haha..
    ni excited tunggu ayahnya balik ke, tunggu cenderahati? :P

    ReplyDelete