Click!!! click!!!

Tuesday, May 31, 2011

Dua beradik..

Mentang2 banyak masa free buat masa ni je la.. kat office, maka ada masa lah ye nak belek2 gambar2 dalam kamera.. Bila tengok2 balik, erk ini gambar siapa? Gambar adik aufa ke gambar auni... Dah namanya adik beradik acuan sama je , muka pun ada iras la.. ikut muka bapak je la..huhu


Auni Raudhah semasa berusia 5bulan lebih

Adik Aufa Naurah, gambar terbaru..5bulan lebih juga..




~Ummi Auni&Aufa~

8 comments:

  1. hehe.samalah.kiut bulat mata nya

    ReplyDelete
  2. iye laaa muka auni & aufa..
    sama je..mcm kembar laa pulak.... :)

    ReplyDelete
  3. ashra : mata tu kot yang sama...hihi

    kak mazz : dah la rapat, mcm kembar nanti...tp sorang kurus, sorang bulat. Sorang rambut curly, sorang lurus kot, sorang dagu panjang sikit, sorang dagu pendek dan terbelah...hihi

    ReplyDelete
  4. ye laa...muka sama...heheheh..lebih kurang...
    anak2 sy pun sama jek....tp skrang ni dah nampk lain sikit...

    salam kenal

    ReplyDelete
  5. salam perkenalan... ummm samalah wajah keduanya... comel sangat....

    ReplyDelete
  6. azian: salam kenalan...dah acuan sama kan, muka pun mesti ada iras2..hihi

    kak mazz: sejak ada anak, suka tengok anak2 orang lain kan...budak2 semua comel2...suka!

    kak fiza: anak kak fiza pun muke semua lebih kurang je sama gak...heheh

    mutiara hati: kanak2 memang comel :)

    ReplyDelete