Click!!! click!!!

Monday, May 2, 2011

Ku relakan kau pergi..

Terima kasih kerana sudi bersama saya sejak Jun 2009 yang telah lama berlalu. Maafkan saya kerana meminggirkan mu.. Dan kali ini saya telah melepaskan awak pergi..Sebab kasih saya telah beralih arah..chewah!!


Spectra 3 yang telah bertukar milik! Selamat tinggal...Jangan tetiba buat hal pulak ye bila bertukar tangan!


Entah apa-apa tajuk entry ni. Tapi ikutkan hati memang berat nak lepaskan spectra3 tu pergi lagi-lagi bila lepas diservis! . Tapi nak buat macam mana, memang dah tak perlukan dan tiada masa nak gunakan spectra3 gara-gara susah nak attach di powerpoint.

Takpe la..Spectra 3 tu saya gunakan dari jun 2009 sampai september 2009 je, gunakan pun sehari 1-2kali je. Sungguh tak heavy duty la. Lepas tu saya beli medela harmony dan terus terpikat dengannya sehingga kini..

Erk, kini? sedang menunggu FS...alasan nak FS? boleh memerah susu dalam kereta juga di dapur sambil2 mencuci pinggan dan melipat kain baju..haha :p

~Ummi Auni&Aufa~

2 comments:

  1. uih.. i like fs. hehehe... susah kan kalo tmpt yg payah ada powerpoint ni. kat tmpt kije nik cukup2 utk pc je. kalo kat surau mmg takde!! huhu...

    ReplyDelete
  2. nik, tak sabar nak dapatkan FS...boleh la mengepam dengan lebih gigih lagi...hihi, harap2 la camtu... :)

    ReplyDelete