Click!!! click!!!

Thursday, April 28, 2011

Memerah susu di tempat kerja..

Saya bersyukur, sebab suasana tempat kerja yang agak menyenangkan dan memudahkan untuk saya memerah susu ibu di tempat kerja. Bos pun memahami, psst..hari ini bos saya cuti sebab 'baby sitting'..heheh. Bos saya seorang lelaki.


Kenapa saya katakan tempat kerja yang menyenangkan? Sebab, sunyi..tenang.. buat masa ini je ke?.

Antara sebab lain? Kemudahan seperti peti sejuk, sinki dan water dispenser. Wah taip perkataan peti sejuk, saya lupa nak masukkan ice pack dalam freezer.Dah pukul 12 lebih baru nak masukkan? heh :p

Dapur atau pun pantri yang selesa..

Fridge yang sedangkosong..hehe..suka hati je la nak letak apa pun


Di mana saya menjalankan aktiviti mengepam atau memerah susu?

Di tempat saya bila bos takde. Kiri tu tempat saya, kanan tempat bos. Takkan nak buat projek mengepam kat situ kalau bos ada kan? Dah la saya guna manual breastpump je..malu la kalau dia ternampak confirm nampak saya tertunduk2, maunya ternampak tempat tak sepatutnya kan? :p


Di Board Room bila bos ada kerja di server room..sebab server room bertentangan dengan stor!


Di stor tempat kegemaran saya..tapi pintu stor tak boleh tutup, mesti terkuak..sebab tu kena 'lari' pergi board room bila bos ada kerja kat server room..malu nanti bos nampak..hahahahah

Apa-apa pun, selesa ke tak selesa pada pandangan orang lain, saya akan buat-buat selesa, asalkan saya happy dan tak stress :)


~Ummi Auni&Aufa~

3 comments:

  1. bagusnya dia...
    kalau akak kerja, akak pun akan usahakan utk pump susu...
    seb baik tak keje, bg direct jer...

    ReplyDelete
  2. tu la..suasana kerja dah menyenangkan...so takde alasan untuk kata tidak untuk mengepam...hihi..best lagi kalau dapat fully direct bf mcm kak fiza :)

    ReplyDelete
  3. mmg x de alasan dah kan..yg penting kene hepi2 selalu supaya hasil x merundum...hehehe

    ReplyDelete