Click!!! click!!!

Sunday, April 24, 2011

pureen warehouse sales - pertama dan terakhir??

Sabtu yang lepas (23/4/2011) saya try la menerjah pureen warehouse sales di Petaling Jaya. Pergi seorang2 sebab husband ada training seharian. Anak2 tinggal je dengan mak sebab confirm sesak kat sana. Pergi sana niat nak cari baju basahan anak-anak, pureen liquid cleanser dan barang2 lain yang berkaitan.

Bertolak dari rumah pukul10 lebih, sebab melayan traffic jammed kat area berdekatan pureen warehouse tu..pukul12 pm baru sampai. Punya la ramai orang kat sana. Ermm, dapat grabbed berapa pasang je baju anak-anak. Orang yang datang lagi cepat dah 'kutip' dulu dan sepah je kat mana-mana yang diorang berkenan. So, kena la pandai punggah hasil 'sampah' orang lain. Sabar je la kan...

Lepas ni nak pergi lagi ke? haaa...semalam terasa tak mau pergi dah..lepas belek2 baju yang dibeli, terasa mau pergi lagi..tapi saya lagi suka warehouse sales Anakku dari pureen.. sebab? dapat la 3helai rm10 dan banyak pilihan walaupun kita kena seek and match :)

Ni la antara yang dibeli..Dapat 7 pasang baju je..syukur la..sebab murah

psst..sesape yang nak pergi warehouse sales ni, tinggal la baby...kasihan tengok anak-anak kecil merengek kepanasan dan kepenatan.. juga kasihan tengok ibu2 mengandung yang sarat juga keletihan..


~Ummi Auni&Aufa~

No comments:

Post a Comment